POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji mplus2000.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino mplus2000.si upravlja podjetje M PLUS 2000 d.o.o.
Ob registraciji v sistem mplus2000.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Spletna trgovina mplus2000.si omogoča tudi nakup obiskovalcem, ki niso registrirani. Le-te lahko svoj nakup opravijo kot gosti.
V spletni trgovini mplus2000.si je kupec lahko tako fizična kot tudi pravna oseba. Fizične osebe dodatno ščiti Zakon o varstvu potrošnikov. Kupec jamči za pravilnost podatkov, danih pri registraciji oziroma nakupu. V primeru nepravilnih podatkov oziroma zlorab si upravljalec spletne trgovine pridružuje pravico do odškodninskega zahtevka.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje mplus2000.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Mplus2000.si se zavezuje, da bo kupcu zmeraj zagotovil naslednje informacije:
* podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka);
* kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
* bistvene lastnosti artiklov in storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka;
* dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
* pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave);
* cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka, način plačila in dostave;
* časovno veljavnost ponudbe;
* rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen); pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.
PONUDBA IZDELKOV IN CENE
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene na spletni strani mplus2000.si pogosto posodabljajo in spreminjajo. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo mplus2000.si kupcu omogočil odstop od nakupa. Popusti, promocijske kode se praviloma ne seštevajo. Vplačana sredstva po darilnih bonih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi veljavnimi pogoji.
KOŠARICA IN BLAGAJNA
Košarica oziroma blagajna imata enako vlogo kot v vsaki navadni trgovini, in sicer shranjujeta izbrane izdelke ter vam kažeta njihovo število ter ceno izdelkov. Vsebino košarice lahko pregledate v vsakem trenutku ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s klikom na gumb za »briši«.
POSTOPEK NAKUPA
Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič, lahko opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite. Možen je tudi nakup brez registracije kjer le vnesete svoje podatke. V naslednjem koraku potrdite naročilo. Temu sledi ažurna potrditev naročila s strani mplus2000.si, če so izdelki na zalogi oziroma informacija v kakšnem času so dobavljivi. Kupoprodajna pogodba med mplus2000.si in kupcem je v spletni trgovini mplus2000.si sklenjena v trenutku, ko mplus2000.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za mplus2000.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Ko kupec odda naročilo prejme obvestilo po elektronski pošti. Članom so zmeraj na voljo podatki o statusih in vsebinah njegovega naročila. Mplus200.si po oddaji naročila le tega pregleda in še enkrat preveri dobavljivost naročenih izdelkov ter naročilo potrdi oz. ga lahko z razlogom tudi zavrne. Mplus2000.si lahko zaradi preverjanja dobave kupca tudi pokliče na njegovo telefonsko številko, ki jo je navedel ob oddaji naročila. Pri dobavi artiklov, ki jih mplua2000.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je mplus2000.si odvisen in vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja oz. proizvajalca in na čas v katerem lahko dobavitelj oz. proizvajalec dostavi artikel do mplus2000.si. Preko elektronske pošte mplus2000.si kupca sproti obvešča o poteku in dobavi njegovega naročila oz. artiklov. Če je rok dobave zelo dolg in kupec ne želi čakati na posamezen artikel, lahko to sporoči mplus2000.si in le ta bo artikel odstranil iz naročila in kupcu vrnil morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca dobavil ali pa storniral celotno naročilo. Če dobavitelj mplus2000.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov lahko najkasneje do izteka dveh tednov od oddaje naročila mplus2000.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikli niso dobavljivi. Z dnem zavrnitve naročila, kupcu naročilo preneha veljati. Mplus2000.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih mplus2000.si nima na zalogi v svojem lastnem skladišču. Naročilo je pripravljeno za prevzem / vaši izdelki so bili poslani Mplus2000.si v dogovorjenem roku artikle pripravi in pošlje kupcu oz. artikle pripravi za osebni prevzem in o tem obvesti kupca po elektronski poti ali telefonu. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem takoj obvestiti na telefonsko številko, ki je navedena v kontaktnih podatkih ali po elektronski pošti na naslov prodaja@mplus2000.si. V primeru, da je naročilo že bilo odpremljeno, lahko kupec dostavni službi pošiljko zavrne. Kadar gre za osebni prevzem lahko kupec svojo željo po preklicu naročila prav tako sporoči na navedeno telefonsko številko ali elektronsko sporočilo.
Plačilo naročenih artiklov je možno na 2 načina:
- Plačilo na TRR po predračunu - po prejetem nakazilu na naš transakcijski račun pošljemo kupljene izdelke na vaš naslov. Transakcijski račun: SI56 0315 7106 1016 481 ali pripravimo za lasten prevzem
- Varno spletno plačilo s kreditno kartico
Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila (razen v izjemnih primerih po dogovoru s mplus2000.si).
DOSTAVA
Vse izdelke na zalogi odpošljemo z dostavno službo v 1-5 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, če je izdelek na zalogi. Izdelki, ki niso na zalogi v našem skladiču imajo objavljen informativni rok dobave. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavljamo na področju Slovenije. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod opombe na dnu naročila. Informacije pa so možne tudi po e-pošti prodaja@mplus2000.si.
DOBAVLJIVOST IZDELKOV
Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 12. ure, bo blago odpremljeno z naše strani isti ali naslednji delovni dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo prek elektronske pošte ali po telefonu obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najpozneje v roku petih delovnih dni.
Zaradi višje sile, oz. nepredvidenih dogodkov na katere nimamo vpliva (razmere na cestah, okvara dostavnega vozila, bolezen voznika...) se lahko že dogovorjeni čas dostave podaljša. O tem vas bomo kolikor bo mogoče hitro obvestili.Status naročila lahko kadarkoli preverite na naših kontaktnih informacijah.
STROŠKI DOSTAVE IN DOSTAVA BLAGA
Blago dostavljamo do vhoda objekta oz. do mesta kamor je še mogoče pripeljati z dostavnim vozilom. Vnosi blaga v blok, hišo, stanovanje,… niso vključeni v ceno prevoza. Vsaj en dan pred dostavo vas bomo obvestili o predvidenem času dostave blaga.
Strošek prevoza je naveden v spletni košarici. Strošek prevoza se izpiše pred oddajo naročila.
Dostava se vrši med tednom v dopoldanskih urah na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK
Ko vam bo blago dostavljeno ga v prisotnosti dostavljalca preglejte. O morebitnih poškodbah blaga ali embalaže le to skupaj z dostavljalcem zapišite na dokument (dobavnico) oz. zapisnik o poškodovani pošiljki. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. Dostavne službe oz. naše podjetje zaradi narave dela kasnejših reklamacij ne bodo mogle upoštevati. V takšnih primerih si bomo v mplus2000.si prizadevali za rešitev reklamacij v najkrajšem možnem času.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 07 49 57 120 ali pošljite elektronsko pošto - prodaja@mplus2000.si.
INFORMACIJA O CENAH IN DDV
Vse navedene cene za izdelke so v evrih in imajo že vključen 22 % DDV. Smo davčni zavezanec - ID številka za DDV je SI31923992. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
OBVEŠČANJE
Spletna trgovina mplus2000.si vas bo po spletni pošti občasno obveščala o novostih in ostalih zanimivosti. Ne bo pa to prepogosto, saj ne želimo, da bi bilo naše obveščanje vsiljivo ali nadležno. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na prodaja@mplus2000.si in odstranili vas bomo iz mailing liste.
POŠKODOVANI ARTIKLI IN MANJKAJOČI ELEMENTI
Kupec mora ob prejemu blaga pregledati vse pakete in ugotoviti morebitne poškodbe. Priporočamo tudi, da kupec fotografira poškodbo. V primeru poškodovanih elementov, nas o poškodbi prosim obvestite na elektronski naslov prodaja@mplus2000.si.
Obvestilu o poškodbi obvezno priložite številko računa, ki ste ga prejeli ob dobavi, opis poškodbe, fotografijo poškodbe, fotografijo nepoškodovane embalaže (iz katere je razvidno, da izdelek ni bil poškodovan med transportom) ter (če je artiklu priložena) skico montaže, na kateri označite, kateri elementi so poškodovani. Obvezno shranite originalno embalažo, saj se na podlagi pregleda embalaže lahko ugotovi vzrok poškodbe. V primeru upravičenega zahtevka boste prejeli nadomestni del. Če je bilo naročeno blago dostavljeno na vaš dom, stroške dostave rezervnih delov krijemo mi. V primeru lastnega prevzema blaga, vas bo reklamirani del počakal v naši poslovalnici M plus 2000 d.o.o., Cesta bratov Milavcev 4, Brežice.
V primeru, da ob montaži ugotovite, da kateri izmed elementov v paketu manjka, nas o tem obvestite na elektronski naslov prodaja@mplus2000.si. Obvestilu o manjkajočem elementu obvezno priložite skico montaže, na kateri je označen manjkajoč element ter številko računa, ki ste ga prejeli skupaj z blagom. Če je bilo naročeno blago dostavljeno na vaš dom, stroške dostave rezervnih delov krijemo mi. V primeru lastnega prevzema blaga, vas bo manjkajoči del počakal v naši poslovalnici M plus 2000 d.o.o., Cesta bratov Milavcev 4, Brežice.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Za dodatne informacije o garanciji na posamezne artikle nas kontaktirajte na prodaja@mplus2000.si
GARANCIJA NE KRIJE
* Neprimerne uporabe - neustrezna podlaga ali nameni uporabe,
* Napak in poškodb, nastalih zaradi nepravilnega sestavljanja izdelka ,
* Predčasne obrabe, nastale zaradi nepravilnega sestavljanja,
* Če je kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo,
* Če je kupec nestrokovno ali malomarno ravnal z izdelkom,
* Če je bil izdelek uporabljen v neprimernem okolju (mraz, vročina, vlaga, prah...),
* Fizične poškodbe,
* Obrabe zaradi uporabe.
* Napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.).
V garancijo prav tako ne spadajo okvare, povzročene pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj, mehanske okvare, ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe, okvare povzročene zaradi prenapetostnih udarcev električnega toka (tudi udarcev strele), višje sile, neustreznega čiščenja itd. Ne jamčimo za nikakršno škodo (izguba dobička, prekinitev poslovanja ali drugo), ki izhaja iz uporabe oz. nezmožnosti uporabe izdelka. V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.
VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v roku 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe - nakupa odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v 14 dneh.
Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, potrošnik pa v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebo za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Torej zaradi uporabe / poškodovanja blaga potrošnik ne izgubi pravice do odstopa pogodbe brez navedbe razloga, zato podjetje v primeru vračila npr. uporabljenega ali poškodovanega blaga s strani potrošnika, ki uveljavlja pravico do odstopa brez navedbe razloga, ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. Tržni inšpektorat RS ni organ, ki bi lahko presojal zmanjšanje vrednosti blaga, ki presega nujno potrebno ravnanje potrošnika, ja pa prekrškovni organ, ki v primeru kršitve drugega odstavka 43d. člena Zakona o varstvu potrošnika presoja, ali je podjetje storilo prekršek po 17. točki prvega odstavka 77. člena zakona o vrastvu potrošnikov. Podjetje lahko sicer morebitni zahtevek za povračilo zoper potrošnika, če sporazum ni mogoč, uveljavlja po sodni poti.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
* pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika oz. ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
* Izdelke z fizično poškodbo, ki se nastale, ko kupec vnašal izdelek v stanovanje ali ne strokovno ga sestavil.
* Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelj.
Poleg morebitne odgovornosti za zmanjšano vrednost blaga je edini strošek, ki lahko bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga - poštnina. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
O odstopu pogodbe in nameravanem vračilu nas obvestite na e-mail: prodaja@mplus2000.si. Ob vračilu artikla priložite tudi račun oz. kopijo računa.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu vrnjenega blaga v skladišče. Naslov za pošiljanje izdelkov prodajalcu je M Plus 2000 d.o.o., Cesta bratov Milavcev 4, 8250 Brežice.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
* odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
* blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.
Napaka je stvarna, kadar:
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
* artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
* je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec nas mora v zakonsko določenem roku o stvarni napaki obvestiti na elektronski naslov prodaja@mplus2000.si, hkrati pa nam mora tudi omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
SHRANJEVANJE PODATKOV O NAKUPIH
Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku spletne trgovine. Kopije vaših nakupov lahko naročite po elektronski pošti prodaja@mplus2000.si.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Spletna stran mplus2000.si ter njen upravitelj se zavezujeta k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Zbiratelj in upravitelj osebnih podatkov je podjetje M plus 2000 d.o.o.; Cesta bratov Milavcev 4, 8250 Brežice.
Spletna stran mplus2000.si za nedoločen čas hrani sledeče podatke o članih in kupcih: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktno telefonsko številko, primarni naslov ter naslove za dostavo, naziv ter davčno številko podjetij (v primeru, da je član oziroma kupec podjetje), državo prebivališča, čas in datum registracije, zgodovino nakupov ter arhiv komunikacije s ponudnikom.
Spletna stran mplus2000.si navedene osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, dostavo blaga) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem. Ponudnik bo posredoval vaše ime in priimek, naslov za dostavo, elektronski naslov ter telefonsko številko dostavnim službam izključno za kontakt za potrebe organizacije in izvedbo dostave.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Upravitelj podatkov ne bo nikoli brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oziroma tretji osebi ne bo omogočil vpogleda v osebne in druge podatke, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti in je taka obveznost določena v zakonu.
V primeru, da želi uporabnik izpis podatkov, ki jih hranimo, oziroma izbris vseh podatkov, ki jih o uporabniku hranimo, nas lahko o tem obvesti na elektronski naslov prodaja@mplus2000.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna stran mplus2000.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Upravitelj spletne strani mplus2000.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da upravitelj včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo upravitelj kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Objavljene fotografije in video posnetki ipd. so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
PRITOŽBE IN SPORI
mplus2000.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.: 07 49 57 120 ali po elektronski pošti info@mplus2000.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi družba M plus 2000 d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES
PODATKI O VPISU V REGISTER Z NAVEDBO REGISTRA IN ŠTEVILKE VPISA
M PLUS 2000 d.o.o.
Sedež: Cesta bratov Milavcev 4, 8250 Brežice
Matična številka: 1468421000
Davčna številka: SI31923992
Davčni zavezanec: DA